Niedziela, 26 marca 2017     Imieniny: Dory, Olgi, Teodora» Dodaj ogłoszenie o pracę» Dodaj firmę do katalogu

Jakich aut szukamy, a jakie kupujemy?

Jakich aut szukamy, a jakie kupujemy?Poznaliśmy marki samochodów najczęściej rejestrowanych przez Polaków w 2016 roku. Czy pokrywają się one z tymi, których nazwy wpisywali w wyszukiwarki internetowe?
Jakie samochody lubimy oglądać w Internecie?
Jedna z brytyjskich firm, zajmująca się sprzedażą części samochodowych, podjęła się analizy zapytań internautów, dotyczących poszczególnych marek samochodów. Zestawienie powstało w oparciu o dane pozyskane z 2016 roku i objęło 193 kraje na całym świecie. Co z niego wynikło?




Marką, która wzbudzała w minionym roku największe zainteresowanie internautów była Toyota, którą wyszukiwano najczęściej aż w 71 krajach. Na kolejnych miejscach pojawiły się BMW, Honda i Hyundai. Zaskoczeniem jest brak w zestawieniu producentów, takich jak Volkswagen czy Chevrolet. Nie mniej zaskakująca może być dominacja wyszukiwań BMW na terenie Polski oraz większości państw Europy Środkowo-Wschodniej.

Jakie samochody kupujemy?
Czy wyszukiwania w Google pokrywają się z rzeczywistymi wyborami zakupowymi Polaków? Według raportu Polskiego Związku Przemysłu Motoryzacyjnego, w minionym roku, najwięcej, spośród zarejestrowanych na terenie naszego kraju, aut pochodziło ze stajni Skody, zaś modelem, który cieszył się największą popularnością była zarejestrowana blisko 17 tysięcy razy - Skoda Octavia. Na kolejnych pozycjach znalazły się Volkswagen i Toyota, które łącznie ze Skodą stanowiły w 2016 roku blisko 1/3 rynku. Co ciekawe, w pierwszej 10-tce zakupowych wyborów nie znalazła się marka BMW. Okazuje się zatem, że wirtualne sympatie Polaków często różnią się od rzeczywistych wyborów zakupowych.

Hubert Szawaryński HiT Transport
www.hittransport.pl
DODAJ DO: facebook Twitter
Wyślij tekst znajomemu Drukuj
Dodaj komentarz (rozwiń)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Spedycje.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
 

SONDA

Jak oceniasz sytuację w swojej Firmie?