26 września 2017

Blogi » Hubert Szawaryński

Firma transportowa na Facebooku

Firma transportowa na FacebookuCzy istnienie firmy transportowej w mediach społecznościowych ma sens? Oczywiście! Obecność na Facebooku umożliwia nie tylko znalezienie nowych klientów, ale również zbudowanie zachęcającego do współpracy wizerunku. Żeby to się jednak udało, należy się trzymać kilku ważnych zasad.

5 zasad prowadzenia fan page’a firmy transportowej
Facebook ma potencjał! To jeden z najlepszych sposobów na skuteczną promocję, która daje szansę na pozyskanie szerokiej rzeszy klientów i wygenerowanie satysfakcjonującego zysku. Żeby to się udało, warto prowadzić działania na fan page’u „z głową”, czyli z zachowaniem tych oto 5 zasad.

1. Pokaż „ludzką” twarz firmy
Bardzo dużą popularnością na Facebooku cieszą się treści, pochodzące zza kulis, czyli posty, w których firma pokazuje, co się dzieje na jej zapleczu. W przypadku firmy transportowej mogą to być np. zdjęcia z załadunków, trasy, zabawne sytuacje napotkane w drodze, itp. Takie treści zmniejszają dystans między firmą a potencjalnymi klientami, stając się dla nich bardziej „ludzką” i przyjazną.




2. Postuj na bieżąco
Informuj na bieżąco o tym, co się dzieje w firmie, o najnowszych realizacjach, ciekawej współpracy lub zakupie nowych maszyn. Dzięki temu Twoi potencjalni klienci będą widzieć, że firma wciąż prosperuje i ma się świetnie, a to zachęca do współpracy dużo bardziej niż z firmą, która na Facebooku „nie żyje”.

3. Urozmaicaj
W komunikacji ze swoimi fanami dbaj o urozmaicenie. Nie wrzucaj monotematycznych treści. Zamiast wrzucać codziennie artykuły, „mieszaj” je z ciekawymi obrazkami, infografikami lub filmikami. Dzięki temu Twój fan page zyska na atrakcyjności i zdobędziesz więcej fanów, czyt. potencjalnych klientów.

4. Dbaj o wizerunek
Facebook jest narzędziem, które jest niezastąpione w budowie pozytywnego wizerunku. Dzięki odpowiedniej jakości publikowanych na fan page’u treści, możesz zbudować w oczach klienta obraz Twojej firmy jako kompetentnej i zaufanej – sam dobrze wiesz, jak bardzo ważne są te wartości w  biznesie.

5. Nawiązuj relacje
Media społecznościowa to doskonała platforma do nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami. W związku z tym, bądź otwarty na opinie, sugestie i zapytania – odpowiadaj na komentarze i wiadomości. Pokaż, że jesteś zainteresowany oraz że Ci zależy. Relacja zorientowana na słuchaniu potrzeb klienta oraz nawiązywaniu z nim przyjacielskiego kontaktu z pewnością wkrótce zaprocentuje!

Hubert Szawaryński HiT Transport
www.hittransport.pl

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×