Wtorek, 28 marca 2017     Imieniny: Anieli, Kasrota, Soni» Dodaj ogłoszenie o pracę» Dodaj firmę do katalogu

Truck & Van wydanie wrześniowe

Truck & Van wydanie wrześnioweW najnowszym wydaniu Truck & Van warto przeczytać:
Segment pojazdów o mocy powyżej 500 KM to raptem kilka procent całego rynku. MAN chce zdobyć jedną piątą tego prestiżowego segmentu. Nowy silnik D38 w modelu TGX ma być rozsądnym kompromisem pomiędzy mocą a ekonomią.
Razem możemy więcej - tak można podsumować pierwsze 25 lat działalności firmy Gniotpol. W tym czasie firma rozwijała się razem z rynkiem, bacznie wsłuchując się w jego potrzeby. Na efekty nie trzeba było długo czekać.


Logistyka międzynarodowa

Przyjrzyj się branży z bliska - poznańskie targi Komtechnika uzupełniają i rozszerzają ofertę prezentowanych na Poleko rozwiązań, a także podejmują temat ekologii w szeroko pojętym zakresie gospodarki komunalnej. Co ciekawego będzie można zobaczyć tym razem?
Oszczędnie pod wiatr - w pojazdach ciężarowych, które mają niemal pionową ścianę czołową, wpływ oporu powietrza na zużycie paliwa jest bardzo istotny. Aby go ograniczyć, DAF opracował model LF Aerobody.
W okolicy - ciężarówki dystrybucyjne pokonują może i niewielkie odległości, ale w trudnych warunkach. Poza tym są wizytówką użytkownika. Dlatego nie warto na nich oszczędzać.
„Spożywka” ma wymagania - cysterny i silosy pozwalają bezpiecznie i wygodnie transportować płynne i sypkie artykuły spożywcze pod warunkiem, że są to specjalnie do tych celów przygotowane pojazdy, a właściciel o nie odpowiednio dba.
Osiągnąć i utrzymać - przewozy chłodnicze wpłynęły na naszą dietę niemal tak, jak gotowanie w czasach prehistorycznych. Są dochodowe, ale wymagające, a jednym z głównych czynników sukcesu jest właściwy agregat.
Przyszłość w ruchu - motto tegorocznej wystawy pojazdów użytkowych IAA: „Driving the Future” doskonale pasuje do najnowszych produktów Continentala. Koncern jednak ma własne hasło na tę okazję: „The Future in Motion”.
Zestaw do pierza - Wielton w tym roku odnotował 39% udział w rynku zestawów przestrzennych. Taki wynik plasuje firmę z Wielunia na pierwszym miejscu w Polsce.
Na swoim - Krone przejęło firmę Giagant i wzorem Schmitza proponuje własną oś. To część strategii przewidującej pełną obsługę klienta, żeby nie robił skoków w bok, szukając dostawcy części czy systemu telematycznego.
Buduj drogi z Flieglem - wywrotki light do przewożenia kruszyw, Termos- Asphaltprofi do gorącego asfaltu oraz różnorodne przyczepy iskopodwoziowe do przewozu wszelkiego rodzaju maszyn budowlanych – Fliegl Trailer w swej ofercie ma niezawodny i wytrzymały sprzęt niezbędny do budowy dróg.
Dobre, bo polskie! - najnowocześniejsza fabryka klocków hamulcowych w Środkowej Europie? Nie trzeba daleko szukać. Wystarczy pojechać do Budzynia.
Milionowy potencjał - pompowtryskiwacze Delphi EUI (Electronic Unit Ijector) to zintegrowane urządzenia do wtrysku paliwa do cylindra, które zawierają w sobie jednocześnie pompę wysokiego ciśnienia i wtryskiwacz. Każdy cylinder obsługiwany jest jednym pompowtryskiwaczem, napędzanym przez wałek rozrządu silnika.
Dobrze mieć…kilka centymetrów więcej! Renault Trafic jest dłuższy i bardziej uniwersalny. Przy nim skorzystał również Master, który dostał nowe silniki.
Nowa odsłona Vito - w kolejną generację Mercedesa Vito zainwestowano 190 mln euro. Zwiększono liczbę dostępnych wersji, rozszerzono zakres wyposażenia standardowego, szczególnie pod kątem bezpieczeństwa, ulepszono możliwości adaptacji i dopasowania do zabudów.
Samuraj do miasta - dystrybucja artykułów spożywczych potrzebuje pojazdów wytrzymałych i prostych, które będą niezawodne i poradzą sobie z wąskimi ulicami zapchanych miast. Isuzu L/N 35 z zabudową izotermiczną świetnie sprawdzi się w takiej roli.
Kompletacja - aktywni użytkownicy potrzebują elastycznych samochodów, które będą się zmieniać w miarę potrzeb. A do tego będą bezpiecznie i ekonomiczne.
Więcej informacji na www.truck-van.pl.
DODAJ DO: facebook Twitter
Wyślij tekst znajomemu Drukuj
Dodaj komentarz (rozwiń)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Spedycje.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
 

SONDA

Jak oceniasz sytuację w swojej Firmie?