24 sierpnia 2017

Edukacja » Nowości wydawnicze

Truck&Van numer 1/2015

Truck&Van numer 1/2015W najnowszym wydaniu Truck & Van warto przeczytać m.in.:
Można więcej. MAN EfficientLine II - Wiele osób zadaje sobie pytanie, gdzie kończy się granica możliwości konstruktorów w projektowaniu najoszczędniejszych pojazdów. Okazuje się, że cały czas w ciężarówkach drzemią jeszcze pokłady nieodnalezionych czynników sprzyjających ekonomii. Wnioski wypływające nawet z pobieżnego przeanalizowania dotychczasowej specyfikacji superoszczędnego TGX 18.480 Effi cientLine były banalnie proste. Wystarczyło optymalnie dobrać jednostkę napędową i przełożenia, poprawić sprawność całego osprzętu w pojeździe, zrezygnować z kilku mało aerodynamicznych detali i... mamy już połowę sukcesu.




730-konna Scania to nie tylko marzenie każdego kierowcy, który lubi swoją pracę. To również zapowiedź przyszłości transportu drogowego. Niewidoczny ładunek, zrównane wzniesienia. 730 koni i 3500 Nm momentu obrotowego robi swoje. Ciężarówka sunie jak po stole. W kabinie cisza. Dzięki powietrznemu zawieszeniu obu osi oraz kabiny komfort jest bardzo wysoki.

Dziesięciotysięczne Renault T w Polsce - Rok po dostarczeniu pierwszego pojazdu, z fabryki w Bourg-en-Bresse we Francji wyjechał dziesięciotysięczny egzemplarz Renault T Euro 6, który trafił do polskiego przewoźnika firmy Trans-Man.

Transport dystrybucyjny jest polem licznych eksperymentów. Czy wyłoni się z nich nowa forma zaspokajania potrzeb konsumentów z wykorzystaniem skrajnie wyspecjalizowanych pojazdów? Nie byłoby w tym nic dziwnego. Postęp w dużej mierze opiera się na czynieniu zadość coraz bardziej precyzyjnie określonym uwarunkowaniom. Chcemy używać narzędzi coraz lepiej dopasowanych do zadań, pozwalających działać bardziej wydajnie i eliminujących błędy.

W dziale Produkt o windach załadowczych
Załadunek oraz rozładunek towarów należy do obowiązków kuriera bądź spedytora, któremu powierzono zlecenie przewozu. Ze względu na wymogi czasowe operacje te muszą przebiegać wyjątkowo sprawnie, dlatego w pierwszej linii z pomocą przychodzą nam windy załadunkowe. Hydrauliczne platformy załadowcze, bo takie są dominujące na rynku, to urządzenia wspomagające prace przeładunkowe i w znaczący sposób odciążające oraz przyśpieszające pracę człowieka.

Bliżej natury
Zmiany w regulacjach prawnych oraz nacisk społeczny w radykalny sposób wpłynęły na funkcjonowanie transportu w Unii Europejskiej. Ochrona środowiska stanowi zasadniczy cel ustawodawców, dążących do wyeliminowania z użycia czynników chłodniczych o wysokim potencjale GWP (tworzenia efektu cieplarnianego – ang. global warming potential), zmniejszenia emisji spalin oraz ograniczenia hałasu w gęsto zaludnionych obszarach. W tej sytuacji konieczne stało się stworzenie alternatywnego rozwiązania dla paliw kopalnych oraz technologii wykorzystujących fluorowcowane węglowodory (HFC), na których branża transportowa opierała się przez długi czas.

Wyścigi autobusem. Solaris Urbino 12

Jazda autobusem z pasażerami do dynamicznych nie należy i należeć nie powinna. Jednak Solaris zrobił wyjątek i podstawił swojego jedynego nowego Urbino na tor wyścigowy niedaleko hiszpańskiej Igualady. Solaris do projektu nowego Urbino przygotowywał się od wielu lat. Prezes Krzysztof Olszewski był gorącym orędownikiem jak najszybszego wprowadzenia kolejnej generacji Urbino, jednak dynamicznie rozwijający się rynek pojazdów elektrycznych spowodował zmianę priorytetów.
Więcej informacji na www.truck-van.pl.

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×