Czwartek, 25 maja 2017     Imieniny: Borysa, Magdy, Marii-Magdaleny» Dodaj ogłoszenie o pracę» Dodaj firmę do katalogu

Truck & Van nr 2/2016

Truck & Van nr 2/2016W najnowszym wydaniu miesięcznika:
Ciężarówki używane w miastach muszą być zwrotne i nie zakłócać spokoju. Nie ustaje również nacisk na niską emisję spalin. W związku z rozwojem konstrukcji modułowej możliwe jest stworzenie ciężarówki o niemal dowolnym tonażu, która będzie mieć cechy przydatne w mieście. Jednak są pojazdy, które zostały od początku do końca skonstruowane z myślą o ruchu na obszarach silnie zurbanizowanych. Nie oznacza to bynajmniej, że żadne inne nie znajdą tam dla siebie zajęcia.
Agregaty do pojazdów dostawczych zyskują na znaczeniu. Wpływają na to oczekiwania odbiorców ładunku oraz zaostrzające się regulacje prawne. Jakość transportu produktów, które konsumują ludzie, interesuje wszystkich. Lekkie pojazdy odgrywają w nim coraz większą rolę, m.in. w związku z rosnącą popularnością zakupów z dostawą do domu. Samochody i ich ekwipunek są coraz staranniej wybierane nie tylko przez branżę spożywczą, ale również firmy kurierskie i farmaceutyczne. Liczy się nie tylko ochrona łańcucha chłodniczego, ale i bardziej przyziemne cechy agregatów, takie jak cicha praca czy łatwość obsługi.


Truck & Van nr 1/2016

Raz w górę, raz w dół

Zapotrzebowanie na windy załadunkowe ciągle rośnie ze względu na coraz większe wymagania odbiorców, oczekujących szybszej dostawy towaru i sprawniejszego za- i rozładunku. Dlatego taki sprzęt dziś szczególnie jest polecany do transportu dystrybucyjnego. Gdy zastanawiamy się nad wyborem ciężarówki dystrybucyjnej, bierzemy pod uwagę głównie jej walory użytkowe, w tym m.in. szybkość i sposób załadunku i wyładunku towarów. Nieocenionym pomocnikiem wpływającym na wygodę tych powtarzających się wielokrotnie w ciągu dnia czynności są tu oczywiście windy załadunkowe. Szacuje się, że dziś mimo niestabilnego rynku pojazdów użytkowych w Polsce rośnie zapotrzebowanie na nowe urządzenia tego typu.

Opieka na okrągło

Jak zaoszczędzić i zwiększyć dochodowość w firmie transportowej? Łatwo nie będzie, ale grzech byłoby nie spróbować. Szczególnie, gdy chce w tym pomóc profesjonalista. W 2014 r. polskie firmy transportowe przewiozły ponad 250 mld tkm, to o 1,35% więcej niż w roku poprzednim. Lepsze pod tym względem wśród krajów europejskich były tylko Niemcy – ponad 310 mld tkm. W ruchu międzynarodowym wciąż jesteśmy liderem.

Miniony rok MAN może zaliczyć do jednego z najbardziej udanych. Marka zdobyła ponad 18% rynku pojazdów ciężarowych o dmc powyżej 6 t, zajmując pierwszą pozycję. W 2015 r. nabywców znalazły 4183 pojazdy MAN, w tym 1136 z kontraktem serwisowym. W sumie aktualnie MAN ma podpisanych 2720 takich umów. Również sprzedaż pojazdów używanych za pośrednictwem MAN Top-Used w minionym roku była na bardzo dobrym poziomie. Sprzedano 844 ciężarówek i 49 autobusów, co oznacza prawie 20% wzrost na rynku, który w 2015 r. urósł o ok. 6%.

Drzwi do lasu?
Napęd obu osi i automatyczna skrzynia biegów? Wygląda to na zestawienie „dla opornych”, ale Amarok Ultimate 4Motion jest samochodem, który po prostu nie chce sprawiać kłopotów. Wystarczy, że ma prawie 5,2 m długości, co dyskwalifikuje go z prostopadłego parkowania w niektórych zaułkach. Za to felgi „dziewiętnastki” w połączeniu z prześwitem liczącym bez mała ćwierć metra sprawiają, że nie obawia się nadmiernie wybrzuszonych krawężników. Biały lakier jest niepraktyczny, ale wciąż modny. Utrzymując go w czystości, możesz liczyć na „efekt białych trampek” i „grande szacun na dzielni”.
Więcej na www.truck-van.pl. Zamów darmową prenumeratę elektroniczną.
DODAJ DO: facebook Twitter
Wyślij tekst znajomemu Drukuj
Dodaj komentarz (rozwiń)
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu.
Spedycje.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii.
 

SONDA

Jak oceniasz sytuację w swojej Firmie?