25 czerwca 2017

Edukacja » Życie studenckie

"Targowe studia" czemu nie...

"Targowe studia" czemu nie...PIPT stawia na edukację targową
Rynek targów i eventów ciągle się rozwija. Nie dotyczy to tylko rynku polskiego, ale także międzynarodowego. W dobie Internetu, gdy większość biznesów przenosi się do sieci, targi nadal pozostają miejscem, gdzie „robi się” największe interesy. Sukces każdej imprezy targowej zależy od poziomu wiedzy wszystkich partnerów targowych – wystawców, zwiedzających i organizatorów.
Istotny jest stan wiedzy każdego z nich. Dlatego tak ważna jest edukacja targowa, którą Polska Izba Przemysła Targowego wraz ze swoimi członkami propaguje i czynnie angażuje się w inicjatywy z nią związane.


Więcej o kierunku na stronie uczelni

Marketing targowy staje się coraz popularniejszym kierunkiem nauczania wybieranym przez studentów. Coraz więcej uczelni wprowadza ten kierunek do swojej oferty. W tym roku akademickim ruszają studia podyplomowe „Marketing eventowo-wystawienniczy” w Wyższej Szkole Europejskiej im. ks. Józefa Tischnera w Krakowie. Uczelnia zakłada szeroko zakrojoną współpracę z biznesem, czego efektem jest właśnie nowa oferta skierowana do absolwentów innych kierunków, chcących poszerzać swoją wiedzę w dziedzinie eventów i marketingu wystawienniczego. Członkowie PIPT zostali zaproszenie do współpracy przy nowym kierunku studiów z zakresu marketingu targowego.

Najlepsi praktycy
Program studiów został przygotowany przy współpracy z założycielami jednej z wiodących firm wystawienniczych, Extend Vision Sp.z o.o., która jest wieloletnim członkiem PIPT. Wykorzystanie wiedzy praktyków z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem pozwoliło na stworzenie specjalistycznego programu kształcenia, który ma na celu przygotowanie studentów do samodzielnego budowania strategii i realizacji projektów eventowo-targowych.
Kadrę dydaktyczną na nowopowstającym kierunku tworzyć będą m.in. cieszący się wieloletnim doświadczeniem w branży: Jacek Kisiała i Robert Jurczak, właściciele Extend Vision, Grażyna Grabowska, prezes Targów w Krakowie S.A., które również są członkiem PIPT oraz dr Marcin Gębarowski, ekspert w dziedzinie nowoczesnych form komunikacji z klientem, marketingu terytorialnego, marketingu targowego, pracownik naukowy Politechniki Rzeszowskiej, z którym Izba współpracuje od wielu lat w zakresie edukacji targowej.
X Polecamy artykuł:
Z sąsiedzką wizytą


Aktualna wiedza z pierwszej ręki
Program studiów podyplomowych obejmuje praktyczne aspekty związane z organizacją eventów i wystąpieniami targowymi: briefing, koncepcję, projekt i realizację. Dzięki pracy specjalistów studenci mogą spodziewać się interesujących zajęć, podczas których wykładowcy podzielą się swoim cennym doświadczeniem i zdradzą tajemnice know-how. Wykłady z ekspertami gwarantują najnowsze informacje, wiedzę „na bieżąco”, taką, która dla innych stanie się dostępna dopiero wtedy, gdy spowszechnieje. Pozwoli to studentom wejść na rynek pracy przygotowanym do aktywnych działań, z zapleczem najbardziej aktualnej i praktycznej wiedzy, która otworzy przed absolwentami nowe możliwości i pozwoli na znalezienie pracy nie tylko w Polsce, ale i za granicą.
jagr./PIPT/fot. Inexpo
 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×