24 października 2017

Cło i Finanse » Cło i Finanse

EFL z największym zaufaniem przedsiębiorców w branży leasingowej

EFL z największym zaufaniem przedsiębiorców w branży leasingowejEFL został Marką Godną Zaufania 2016 w pierwszej edycji badania przeprowadzonego przez instytut Millward Brown na zlecenie magazynu My Company Polska. Jakość usług leasingodawcy została oceniona najwyżej w branży, dodatkowo przedsiębiorcy wyrazili najwyższą skłonność do polecania EFL innym firmom.
EFL zebrał najwięcej głosów ankietowanych przedsiębiorców w kategorii leasing. W I półroczu br. leasingodawca sfinansował ruchomości warte blisko 2,5 mld zł.
Wypracowany wynik i ponadrynkowy wzrost na poziomie 25,4% r/r, w najnowszym zestawieniu Związku Polskiego Leasingu, daje firmie pozycję numer 1 wśród leasingodawców w Polsce z 8,8% udziałem w rynku.




- Działając na polskim rynku leasingu przez 25 lat zdobyliśmy cenne doświadczenie oraz wiedzę na temat zmieniających się potrzeb i oczekiwań przedsiębiorstw. I to zarówno tych najmniejszych, jak i zatrudniających kilkadziesiąt czy nawet kilkaset osób. Dzięki temu szybko reagowaliśmy na zmieniające się potrzeby i oczekiwania klientów w postaci nowych produktów i usług czy rozwiązań okołoleasingowych. Mam tutaj na myśli np. centrum sprzedaży poleasingowej, rozbudowaną sieć dostawców czy naszych doradców. Klienci to docenili przyznając nam Markę Godną Zaufania. W sumie ponad 280 tysięcy przedsiębiorców wybrało nas jako zaufanego partnera w biznesie. Obiecuję, że w przyszłości dalej będziemy pracować na to zaufanie i lojalność obecnych jak i nowych klientów – mówi Radosław Kuczyński, prezes EFL.
Badanie „Marka Godna Zaufania” zostało przeprowadzone przez instytut badawczy Millward Brown na zlecenie magazynu skierowanego do małych i średnich przedsiębiorców „My Company Polska”. Celem badania było określenie, którym markom biznesowym ufają polscy przedsiębiorcy. Ankieta zrealizowana została przy zastosowaniu metody CAWI (ankiety online), a respondenci wskazywali spontanicznie marki, którym ufają najbardziej. W sumie swoje opinie wyraziło ponad 2 tys. osób. Ocenie podlegały marki produktów i usług w 26 kategoriach.
jagr./pr

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×