17 października 2019

Logistyka » Logistyka

Karta euroShell dla floty logistycznej

Karta euroShell dla floty logistycznej
Według rocznika statystycznego GUS w 2015 roku w transporcie międzynarodowym przewieziono 337,5 miliona ton ładunków, z czego 61% transportem samochodowym.


Tak znaczący wolumen przewozów drogowych oznacza, że firmy transportowe prowadzące międzynarodowe operacje logistyczne potrzebują sprawdzonych rozwiązań, które pozwolą im pokonać maksymalnie długie trasy, przy minimalnym zaangażowaniu kierowcy i managera floty w obsługę całego procesu.


Gdy kierowcy przemierzają długie dystanse i dostarczają towary na terenie całej Europy, szczególnie istotne jest zapewnienie łatwego dostępu do stacji paliw, myjni czy parkingów oraz możliwość sprawnego regulowania opłat za wszystkie wydatki, które pojawiają się na trasie – od opłat drogowych, przez przejazdy tunelami i mostami po pomoc drogową. Z kolei dla menedżera zarządzającego flotą ważne są bezpieczeństwo i pełna kontrola nad płatnościami oraz prostota rozliczeń.


Dlatego firmy transportowe coraz chętniej sięgają po karty flotowe, które nie tylko integrują wszystkie wydatki związane z transportem i zapewniają maksymalny dostępu do wszelkiego rodzaju usług niezbędnych w trasie, ale również ułatwiają i ograniczają formalności do niezbędnego minimum.


Doskonałym przykładem takiego rozwiązania jest karta flotowa euroShell, która umożliwia bezgotówkowe płatności za paliwo, opłaty drogowe (m.in. w Polsce za viaTOLL oraz autostrady A1, A2, A4), myjnie, zakupy na stacjach czy pomoc drogową obejmującą naprawy mechaniczne i holowanie świadczone w 40 krajach w Europie. Karta euroShell jest akceptowana na 22 000 stacji paliw w 35 krajach w całej Europie, z których łącznie prawie 2 500 są przeznaczone dla transportu ciężarowego (wysokie zadaszenie, przestronne parkingi, zaplecze sanitarne).


Ponadto z kartą euroShell możliwy jest także zwrot akcyzy z zakupionego oleju napędowego w jednym z 6 państw europejskich: Belgii, Francji, Słowenii, Włoch, Hiszpanii oraz Węgier.


Odzyskiwanie VAT-u to czasochłonny i skomplikowany proces – dlatego wszelkie formalności z tym związane załatwiamy, często w różnych językach, w imieniu naszych Klientów. Dzięki temu oszczędzają nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, który mogą poświęcić na zdobywanie nowych kontraktów i rozwój swojego biznesu – powiedział Robert Karolczak, Marketing Manager Poland, Baltics & Ukraine Commercial Fleet.



Źródło: materiały prasowe euroShell



Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2019 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności oraz zasadami przetwarzania danych osobowych×