16 grudnia 2017

Logistyka » Pod znakiem logistyka

Jest reakcja na „Bilet”

Jest reakcja na „Bilet”

31 sierpnia prowadząca sprawę Ewa Kumysz przesłała do mnie pismo Gabrieli Krefta-Marczak,  z-cy dyrektora ds. ekonomiczno finansowych Zakładu Dróg i Transportu Miejskiego w Szczecinie na temat rodzajów kasowników i biletomatów stosowanych w szczecińskich tramwajach i autobusach. Nic na temat marnowania papieru na potwierdzenia.

Bilet

Odpowiedziałem na to, że nie chodziło o biletomaty, bo ich istnienie w każdym pojeździe komunikacji miejskiej bardzo mi się podoba, lecz o papier wyrzucany za ich pośrednictwem.

Na tę moją odpowiedź przyszło już 15 września merytoryczne wyjaśnienie.


... w odpowiedzi na e-maila z dnia 01.09.2017 Zarząd Dróg i Transportu Miejskiego informuje, że wszelkie Pana sugestie dotyczące edytowania potwierdzeń z automatów biletowych, a w szczególności drukowania potwierdzeń na wyraźne życzenie pasażera, zostały przekazane do Wykonawcy oprogramowania w celu uwzględnienia i pomyślnego wdrożenia w przyszłości.


Teraz już wszystko jasne. Moje sugestie zostały przesłane do wykonawcy oprogramowania, by je uwzględnił w przyszłości. Zatem w przeszłości ktoś z ZDiTM wysłał wykonawcy zlecenie, by do każdego biletu drukował potwierdzenie pięć razy większe niż sam bilet. Zanim nastąpi ta obiecywana przyszłość – bo nie wiadomo czy wykonawca zechce uwzględnić sugestie jakiegoś przyjezdnego pasażera, skoro mieszkańcom miasta to odpowiada – to jeszcze trochę drzew przerobionych na papier pójdzie do Odry.


dr Józef Okulewicz


Komentarze

2017-09-20
13:24:23
a.r...sak @ rus....pl
super

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×