15 stycznia 2019

Logistyka » Produkty dla TSL

Agility zainwestuje 100 mln USD w cyfrową platformę logistyczną Shipa

Agility zainwestuje 100 mln USD w cyfrową platformę logistyczną Shipa
Agility, globalny dostawca zintegrowanych rozwiązań logistycznych, w ciągu najbliższych trzech lat zainwestuje 100 mln USD w projekt uruchomienia Shipa.com, cyfrowej platformy logistycznej umożliwiającej przedsiębiorcom oraz konsumentom zarządzanie transportem, sprzedażą oraz dostawami przez Internet.

- Shipa.com, dzięki zastosowanej technologii, ułatwia działalność zarówno niewielkim firmom, które mogą zarządzać łańcuchami dostaw przy pomocy kilku kliknięć, jak i klientom indywidualnym, którzy na telefonie mogą sprawdzić status zamówionej przesyłki - mówi Henadi Al-Saleh, przewodnicząca rady nadzorczej Agility. - Dzięki Shipa.com logistyka staje się wygodniejsza, bardziej zrozumiała, a jednocześnie prostsza i dostępna dla wszystkich.

Shipa Freight  zapewnia małym przedsiębiorstwom bezpośredni i szybki dostęp do stawek transportowych, a także umożliwia rezerwację, płatność oraz śledzenie przesyłek morskich i lotniczych na całym świecie, z dowolnego urządzenia cyfrowego lub mobilnego. To pierwsza w branży i najbardziej zaawansowana, w pełni zintegrowana usługa internetowego zarządzania frachtem, dostępna obecnie w ponad 100 krajach, w tym w Polsce.

Shipa Ecommerce  zapewnia sprzedawcom internetowym dostęp do najszybciej rozwijających się i zróżnicowanych rynków na całym świecie. Shipa Ecommerce oferuje zintegrowane rozwiązania logistyczne obejmujące usługi frachtowe, obsługę magazynową oraz dostawy w rejonie Zatoki Perskiej, poszerzone w najbliższej przyszłości o kraje Unii Europejskiej i Afrykę. Jej klientami są międzynarodowe sieci handlowe z USA, UE i Azji, a także lokalne firmy z Bliskiego Wschodu. Rozwiązania Shipa Ecommerce wykorzystują łatwą w obsłudze integrację cyfrową: API i interfejsy sieciowe, takie jak integracja z portalami klientów, stronami internetowymi i aplikacjami.

Shipa Delivery oferuje przedsiębiorcom i klientom indywidualnym dostawy w ciągu tego samego dnia, następnego dnia i międzynarodowe w krajach Zatoki Perskiej. Intuicyjna i łatwa w obsłudze platforma dostępna jest z urządzeń mobilnych lub zintegrowana bezpośrednio z systemami biznesowymi klientów. Dostarcza ona rozwiązań umożliwiających optymalizację działań pod względem szybkości, wygody oraz kosztów.

Według Henadi Al-Saleh, Shipa.com to „ramię innowacji Agility”, które ułatwia wdrażanie nowych technologii i rozwój produktów cyfrowych oraz przyspiesza tempo zmian zarówno w firmie jak i w całej branży. - Shipa.com pozwala połączyć logistyczną wiedzę Agility, dostępne zasoby oraz cyfrowe możliwości platform Shipa. Stanowi dużą wartość dla naszych klientów i wnosi nową wartość do firmy - podsumowuje.

- Także w Polsce klienci, bez względu na wielkość firmy, oczekują od nas zarówno prostego i szybkiego dostępu do informacji o tym, co w danym momencie dzieje się z ich przesyłką jak i wsparcia w zarządzaniu skomplikowanym procesem logistycznym. Tu najlepszą odpowiedzią są nowoczesne technologie, co widać chociażby po wzroście liczby użytkowników aktywnie korzystających z platformy Shipa Freight. Kolejne inwestycje w rozwój cyfrowej platformy logistycznej oznaczają nowe, jeszcze większe możliwości dla naszych klientów - mówi Karolina Gasińska-Byczkowska, country manager, Agility Logistics w Polsce.
jagr./pr

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2019 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności oraz zasadami przetwarzania danych osobowych×