21 sierpnia 2017

Praca » Jak zostać kierowcą?

Finał konkursu Young Best Driver 2016

Finał konkursu Young Best Driver 2016Mateusz Grzeszczak najlepszy
W ostatnią sobotę sierpnia, na specjalnym torze w Międzychodzie w woj. Wielkopolskim odbyło się widowiskowe wydarzenie w branży transportowej – Finał konkursu Young Best Driver 2016.  Jednym z partnerów tego wydarzenia są Międzynarodowe Targi Transportu i Logistyki TransPoland.
Emocji dostarczyło w sumie 27 kierowców zawodowych, którzy nie ukończyli 26 roku życia i po raz pierwszy rywalizowali ze sobą w jeździe zestawem z naczepą na czas.


O edukacji kierowców

Przygotowany przez organizatorów odcinek najlepiej przejechał Mateusz Grzeszczak, który to zdobył tytuł Young Best Driver 2016. Nad całym wydarzeniem czuwało dwóch gości specjalnych – Mariusz Pudzianowski i Maciej Wisławski.
Ogromne emocje wzbudziła konkurencja sędziowana właśnie przez duet pięciokrotnego Mistrza Świata Strongmanów oraz najbardziej utytułowanego pilota rajdowego w Polsce - „przeciąganie ciągnika siodłowego w podwójnej obsadzie”.  Zmagania wygrała załoga zawodowych driverów: Patryk Śloźnik (25l.) i Mateusz Janiak (26l.). Partnerami wydarzenia są oprócz TransPoland, także: Raben, Transport i Logistyka Polska, Easy Logistic, Transics, DKV Euro Service, ESA, A2B-Online Young, Logistic Technologies oraz redakcje: Transport Manager, Polski Traker i 40ton.net

Kierowcy poszukiwani od zaraz
Idea jak przyświeca organizatorom zwodów Young Best Driver to zwrócenie uwagi na coraz większe problemy ze znalezieniem wykwalifikowanego kierowcy zawodowego - z miesiąca na miesiąc to coraz bardziej poszukiwany profil pracownika.
Za poprawę tej sytuacji i walkę ze stereotypami wzięli się także organizatorzy Międzynarodowych Targów Transportu i Logistyki TransPoland, Transport i Logistyka Polska oraz redakcja magazynu Transport Manager. Wspólnie z pomysłodawcą zawodów Young Best Driver zaplanowali oni specjalny panel dyskusyjny, który odbędzie się podczas listopadowych targów TransPoland. Będzie on poświęcony m.in.: płacy minimalnej kierowców w UE i podziałach jakie z tego wynikają oraz właśnie zapotrzebowaniu branży na wykwalifikowanych kierowców zawodowych. Eksperci dokonają analizy obecnej sytuacji, poszukają przyczyn złego stanu rzeczy i postarają się odpowiedzieć na wiele pytań, które zapewne zadaje sobie dziś wielu rodzimych przewoźników.

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

Ze względów bezpieczeństwa komentowanie artykułów wymaga potwierdzenia wpisu.
Państwa komentarz będzie wyświetlony po kliknięciu linku wysłanego na wprowadzony adres email.


 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×