Czwartek, 23 marca 2017     Imieniny: Feliksa, Konrada, Zbysławy» Dodaj ogłoszenie o pracę» Dodaj firmę do katalogu
REKLAMA W SERWISIE SPEDYCJE.PL
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą reklamową.
 
 
Billboard
Reklamuj się w spedycje.pl
Jedną z najczęściej spotykanych form reklamy internetowej jest billboard. Powodów jest wiele. Przede wszystkim reklama ta jest zamieszczana w miejscu naturalnie koncentrującym wzrok, co zapewnia wysoką oglądalność. Ponadto billboard to duża reklama z możliwością prezentacji atrakcyjnych i rozbudowanych kreacji. Jest on więc idealny do budowania wizerunku firmy, prezentacji haseł i dłuższych treści bogatych w grafikę.

Billboard jest to graficzny format bannera, czyli pliku graficznego o odpowiednio wyliczonych rozmiarach – w zależności od rozdzielczości strony, typu bannera czy też ceny. W odróżnieniu od pozostałych typów bannerów, billboard jest zwykle dużo większy.
Billboard jest umieszczany w górnej części strony jako najbardziej widoczna i charakterystyczna część serwisu. Może on być statyczny lub animowany. Należy pamiętać jednak, iż w przypadku animacji Flash, nie każdy użytkownik ma odpowiednie oprogramowanie (tzw. wtyczki) umożliwiające mu odtworzenie animacji bannera.

Banner połączony jest linkiem ze stroną reklamowanej firmy, produktu bądź też usługi. W przypadku, gdy firma nie posiada swojej strony WWW, zdarza się, iż w krótkiej formie podawane są na bannerze informacje kontaktowe i adresowe, wraz z kilkuzdaniowym opisem odnośnie oferowanych usług (przeważnie są to tzw. „słowa-klucze”).

Jaka powinna być dobra reklama billboardowa?


Priorytetem reklamy internetowej, w tym billboardu jest wzbudzenie zainteresowania i chęci odbiorców. Dlatego też wrażenia estetyczne są bardzo ważne na równi z chwytliwą, zwięzłą treścią reklamową, wtedy banner wyróżnia się na tle serwisu.
Klient zachęcony bądź zaciekawiony atrakcyjnym wizualnie bannerem kliknie w niego chętniej. Jeśli banner jest dynamiczny, jego animacja nie powinna być zbyt długa, żeby nie znudzić potencjalnego odbiorcy.
Reklama bannerowa podnosi wizerunek firmy – to kupujący decyduje o treści, wyglądzie, i przeznaczeniu. Warto o tym pamiętać, by jak najefektywniej wykorzystać jej popularność.
Billboard często występuje w połączeniu z innymi formami reklamy, takimi jak np. Pop-up czy reklama Video rectangle.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą reklamową - OFERTA

bin