Niedziela, 26 marca 2017     Imieniny: Dory, Olgi, Teodora» Dodaj ogłoszenie o pracę» Dodaj firmę do katalogu
REKLAMA W SERWISIE SPEDYCJE.PL
Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą reklamową.
 
 
Mailing
Reklamuj się w spedycje.pl
Mailing (e-mailing) to rodzaj reklamy wysyłany za pomocą programów pocztowych na elektroniczną skrzynkę pocztową do bazy jaką posiada medium. Obecnie większość użytkowników internetu posiada co najmniej jedną elektroniczną skrzynkę pocztową (e-mail), prawie każdy sprawdza swoją internetową pocztę minimum raz dziennie – to właśnie sprawia, że taka forma przekazu jest dzisiaj jedną z najskuteczniejszych.

Ta forma reklamowa pozwala na przesłanie reklamy bezpośrednio do firm, które, wyraziły zgodę na jej otrzymywanie. Jest ona tańsza niż reklama telewizyjna czy reklama w innej formie.
Aby jednak reklama była skuteczna, powinna być dostrzeżona przez największą ilość osób.
Powszechnie wiadomo, że im więcej osób dostanie informacje o produkcie tym większy procent skorzysta z oferowanej usługi lub zakupi jakiś produkt.

Mailing to jeden z najlepszych sposobów na zbudowanie listy potencjalnych klientów, z uwagi na swoją formę.Do najważniejszych zalet kampanii mailingowej należą:

- szybki przekaz spersonalizowanej informacji – każdy e-mail z reklamą dociera do sprecyzowanej grupy odbiorców, zainteresowanych daną branżą czy produktem, nie ma problemu losowości odbioru przekazu. Poza tym, pojedynczy użytkownik widzi jedynie swój adres w polu „DO”.
- selektywność przekazu - oznacza możliwość specyfikacji przekazu w zależności od tego do kogo skierowana jest reklama.
- mierzalność - dzięki raportom dowiemy się ile osób otrzymało naszą wiadomość, a ile jej nie odebrało. Możemy także dowiedzieć się, ile osób na tyle zainteresował nasz przekaz, że postanowiło dowiedzieć się czegoś więcej.
- wysoką skuteczność - użytkownicy sami poprosili bądź zgodzili się na przesłanie treści reklamowych - wystarczy więc w przyjaznej formie wysłać te informacje na ich skrzynki pocztowe.
- efektywność kosztową – reklama mailingowa jest relatywnie tańsza od innych form reklamy.

Kampanię mailingową dobrze jest zacząć od postawienia sobie kilku niezbędnych pytań: co chcę osiągnąć?, do kogo chcę trafić? jak chcę to osiągnąć? jak to napisać?

Należy pamiętać, że źle dobrany mailing oraz nieodpowiednia grupa docelowa mogą sprawić, że reklama zostanie uznana przez odbiorców za spam bądź program pocztowy. Dlatego warto dokładnie się zastanowić nad treścią i formą mailingu, a najlepiej pozwolić, by zrobił to profesjonalista, np. PR-owiec. Ważne jest także, żeby tekst nie był zbyt długi. Zaleca się przygotować krótkie akapity z odnośnikami do strony, na której odbiorca będzie mógł zapoznać się z dalszymi informacjami.

Spełniając wszystkie te warunki, możemy być pewni, że reklama mailingowa szybko przyniesie oczekiwane rezultaty, sprzyja temu intensyfikacja kontaktu z klientem, a także możliwość większego ukierunkowania na odbiorcę.

Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą reklamową - OFERTA

Bin/wikipedia.pl/