18 października 2017

500 miejsc pracy w Procter&Gamble


Centrum Planowania i Logistyki - fotorelacja
Procter & Gamble (P&G), otworzyła w Warszawie Europejskie Centrum Planowania i Logistyki, w którym będzie pracowało około 500 osób. To kolejny etap w 20-letniej historii inwestycji P&G w naszym kraju. W tym czasie firma zainwestowała w Polsce ponad 4 miliardy złotych i stworzyła tysiące miejsc pracy.
Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G w Warszawie odpowiada za kompleksowe zarządzanie łańcuchem dostaw w 100 krajach, od planowania surowców aż po dostarczenie gotowego produktu do odbiorcy. Dzięki temu, produkty będą mogły szybciej i sprawniej trafiać do detalistów, a finalnie do konsumentów.
[ban]

Rząd zachęca do inwestowania w SSE

- Warszawa była optymalną lokalizacją dla nowego Centrum ze względu na nasze wcześniejsze inwestycje w kraju, bliskość do pozostałych rynków, sprzyjający klimat inwestycyjny stworzony przez polskie władze oraz dostęp do dobrze wykształconych i utalentowanych pracowników – wyjaśnia Yannis Skoufalos z P&G.







Obecnie trwa rekrutacja pracowników do nowo otwartego Centrum, ze szczególnym naciskiem na absolwentów uczelni technicznych oraz specjalistów z kilkuletnim doświadczeniem.
Europejskie Centrum Planowania i Logistyki P&G jest kolejnym z szeregu przedsięwzięć, który 20 lat temu rozpoczął się od powstania fabryki Pampers na warszawskim Targówku. Dziś w Polsce działają nie tylko cztery fabryki eksportujące do ponad 100 krajów, ale także Biuro Główne, w których skład wchodzą biura i centrum usług biznesowych. W Polsce P&G zatrudnia ponad 3500 osób.
- P&G jest ważnym inwestorem i partnerem dla polskiej gospodarki. Doceniamy skalę inwestycji firmy w naszym kraju, które zaowocowały powstaniem tysięcy miejsc pracy. Nowa inwestycja potwierdza, jak silne i trwałe jest zaangażowanie firmy w Polsce – mówi Monika Piątkowska, wiceprezes zarządu Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych.
- Jesteśmy dumni z naszych dotychczasowych osiągnięć w Polsce i ciągłego rozwoju
– podkreśla Marek Kapuściński, wiceprezydent i prezes Zarządu P&G w Polsce i Europie Centralnej. – Sukces zawdzięczamy przede wszystkim konsumentom, którzy codziennie obdarzają zaufaniem nasze marki. Warto podkreślić, że do rozwoju inwestycji P&G w Polsce przyczyniła się dobra współpracy z polskimi władzami i Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną. Pozostajemy oddani Polsce i polskim konsumentom – dodaje Marek Kapuściński.

fotorelacja Michał Bruszewski
informacje za: PR/materiały prasowe
 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×