22 października 2017

Transport i Spedycja » Kurierzy i poczta

GLS uruchamia usługę międzynarodowego zwrotu towarów

GLS uruchamia usługę międzynarodowego zwrotu towarówUsługa firmy kurierskiej GLS ShopReturnService jest teraz dostępna dla przesyłek międzynarodowych w siedmiu krajach. W rezultacie produkty zakupione w zagranicznych sklepach internetowych mogą zostać zwrócone w szybki i bardzo wygodny sposób. 
Usługa ShopReturnService znajdująca się w ofercie GLS łączy Austrię, Belgię, Danię, Niemcy, Irlandię, Luksemburg i Polskę. Klienci zagranicznych sklepów internetowych mogą zwrócić towary w punktach ParcelShop GLS – bez ponoszenia dodatkowych kosztów, a GLS przetransportuje je z powrotem do nadawcy.



Międzynarodowy handel online stale się rozwija, więc zapewnienie Odbiorcom możliwości zwrotu jest koniecznością wyjaśnia Rico Back, CEO Grupy GLS. Nasza międzynarodowa usługa ShopReturnService pomaga Nadawcom zwiększyć satysfakcję oraz lojalność ich zagranicznych klientów, a co za tym idzie korzystnie wpływa na rozwój ich biznesu.

Praktyczne rozwiązanie dla sklepów internetowych
Jeśli sprzedawca chce zaoferować taką usługę swoim konsumentom, wystarczy, że dołączy do paczki etykietę zwrotu, wyśle ją jako plik PDF lub jako link do pobrania w mailu.
ShopReturnService jest dostępna zarówno dla paczek krajowych, jak i międzynarodowych do wymienionych wyżej państw. GLS planuje wprowadzenie tej usługi na kolejne rynki europejskie.
jagr./pr

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza


 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×