17 października 2017

Transport i Spedycja » Kurierzy i poczta

DHL Parcel z prostymi zwrotami w Polsce i Europie

DHL Parcel z prostymi zwrotami w Polsce i Europie

DHL Parcel wzbogacił swoje portfolio o dwa nowe produkty: DHL Parcel Return Polska oraz DHL Parcel Return Connect.  Dzięki nim oferta skierowana do klientów sektora e-commerce jest najbardziej konkurencyjną na rynku. Sklepy internetowe sprzedające swoje towary w Polsce jak i za granicą, mogą teraz  zaoferować swoim klientom najwygodniejszą i dopasowaną do ich potrzeb ofertę zwrotów.

Powstanie "Pocztowy" Jedwabny Szlak



DHL Parcel Return Polska to zwrot przesyłki na terenie Polski. Klienci biznesowi mogą przekazywać etykiety zwrotne wewnątrz przesyłek (etykieta w pudełku) lub pocztą elektroniczną (załącznik do e-maila). Poza przekazaniem gotowej etykiety zwrotnej, produkt daje możliwość samodzielnego tworzenia etykiet przez nadawcę zwrotu, dzięki formularzom online. Przesyłki zwrotne można nadawać w punktach DHL Parcel lub zamawiać kuriera po ich odbiór, o ile klient biznesowy uaktywni tę opcję nadania.

Nadawcy zwrotów na terenie Polski mogą korzystać z dedykowanej strony www.dhl24.com.pl/zwroty. Strona udostępnia wybór opcji nadania, lokalizację najbliższego punktu DHL Parcel, zamówienie przyjazdu kuriera, jak również wybór sposobu wydruku dokumentów przewozowych.

W ramach produktu DHL Parcel Return Connect klienci biznesowi mogą przekazywać etykiety zwrotne wewnątrz przesyłek eksportowych (etykieta w pudełku) lub pocztą elektroniczną (załącznik do e-maila). Nadawcy zwrotów za granicą mogą nadawać przesyłki zwrotne w rozległej sieci punktów i automatów.


Sprzedający i kupujący, mogą się cieszyć różnorodnością rozwiązań i docenić wygodę obsługi

Mamy ogromną przyjemność poinformować, że wprowadziliśmy najwygodniejsze rozwiązanie dla zwrotów konsumenckich na rynku. Umożliwiliśmy wygodny proces nadawania paczek, na który konsumenci czekali od dawna. Natomiast sprzedawcy, dzięki unikalnemu rozwiązaniu, sami decydują, jak przekazywać etykietę nadawcy. Dzięki elastycznym rozwiązaniom oferowanym przez DHL Parcel, sklepy internetowe mogą szybciej rozwijać sprzedaż krajową i zagraniczną - wiceprezes ds. marketingu Anna Kania-Okieńczyc.

jagr./DHL



Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza


 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×