21 września 2018

Transport i Spedycja » Kurierzy i poczta

Poczta Polska na 1. miejscu polskich marek działających w sektorze usług

Poczta Polska na 1. miejscu polskich marek działających w sektorze usługPoczta Polska znalazła się wśród najcenniejszych polskich marek działających w sektorze usług. Zdobyła w tym rankingu 1. miejsce, zaś wysokie 7. w ogólnym rankingu najważniejszych polskich marek.
Po raz pierwszy znalazła się na tak wysokich miejscach w rankingach marek – branżowym i ogólnym. Wcześniej plasowała się na niższych pozycjach.

– Wyniki tego rankingu dowodzą, że Polacy nie tylko nas znają, ale także doceniają. Nasza praca zasługuje na zaufanie klientów. Bardzo dziękuję za to pocztowcom. Po raz kolejny mogę być  dumny z naszej firmy. Nie udałoby nam się  zdobyć takiej oceny, gdyby nie Państwa codzienny trud – mówi Przemysław Sypniewski, prezes Poczty Polskiej.


Dobre postrzeganie Poczty Polskiej jako marki, to dla nas powód do radości. Wysokie notowania odzwierciedlone w rankingu stanowią zarazem wyzwanie. Każdego dnia powinniśmy udowadniać, że jesteśmy marką godną tych ocen. Jako firma zaufana, bezpieczna i uczciwa dbamy o potrzeby i satysfakcję klientów – dodaje prezes Poczty Polskiej.

XIV Edycja rankingu Najcenniejszy Polskich Marek została opracowana przez dziennik Rzeczpospolita.
jagr./PP

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2018 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności oraz zasadami przetwarzania danych osobowych×