24 października 2018

Transport i Spedycja » Kurierzy i poczta

DPD Polska sponsorem tytularnym Legionovii Legionowo

DPD Polska sponsorem tytularnym Legionovii Legionowo
Firma kurierska DPD Polska, lider polskiego rynku kurierskiego, została sponsorem tytularnym drużyny Legionovia Legionowo, występującej w Lidze Siatkówki Kobiet.

Nazwę na DPD Arena Legionowo zmienia również hala, w której klub rozgrywa swoje domowe mecze. Umowa została podpisana we wrześniu na rok z możliwością przedłużenia.


W ramach kooperacji DPD Polska będzie również obsługiwała klub od strony logistycznej. Logotypy firmy kurierskiej będą wyeksponowane w widocznych miejscach hali sportowej (także nad głównym wejściem oraz na boisku), na koszulkach zawodniczek oraz na stronie internetowej i w mediach społecznościowych klubu.

– Sponsoring firmy DPD Polska ma dla nas strategiczne znaczenie. Wspólnie chcemy zawalczyć o jak najlepszy wynik sportowy na koniec sezonu, który już za chwilę się rozpocznie. Poza drużyną seniorską tradycyjnie kładziemy duży nacisk na szkolenie  naszych kadr młodzieżowych, które dzięki współpracy z tak istotnym partnerem, jakim jest lider polskiego rynku kurierskiego, na pewno będą mogły jeszcze bardziej rozwinąć się sportowo. Chcemy, by klub z Legionowa stał się wizytówką i dumą Mazowsza – zapewnia Sławomir Supa, prezes zarządu DPD Legionovii Legionowo.

– Wielu pracowników i współpracowników DPD jest nie tylko kibicami, lecz także sami aktywnie uprawiają sport. Naszą misją jest krzewienie idei fair play i właściwych postaw związanych z aktywnością fizyczną. Z tego powodu chętnie angażujemy się we współpracę z klubami, a także przy okazji organizacji różnych przedsięwzięć sportowych zarówno na poziomie zawodowym, jak i amatorskim. Z przyjemnością wracamy do współpracy z legionowską siatkówką, wspierając klub, który, mając silną pozycję w młodzieżowym sporcie, ma ambicje jeszcze mocniej zaznaczyć swoją obecność w polskim krajobrazie sportowym – mówi Rafał Nawłoka, prezes zarządu DPD Polska.

Wsparcie dla klubu DPD Legionovia Legionowo nawiązuje do strategii społecznej odpowiedzialności biznesu DPDgroup, Driving Change™. Priorytety CSR wiążą się bezpośrednio z podstawowym obszarem działalności firmy, jakim jest doręczanie przesyłek, i obejmują następujące postulaty: „neutralni dla środowiska”, „przyjazna logistyka miejska”, „bliżej społeczności” i „innowacyjna przedsiębiorczość”.
X Polecamy artykuł:
Papierosy w trocinach

W ramach hasła „bliżej społeczności” DPD promuje zdrowy, aktywny tryb życia, wspierając m.in. Fundację Maraton Warszawski i szereg klubów sportowych w całej Polsce. Firma jest partnerem logistycznym m.in. wielokrotnego mistrza Polski w koszykówce męskiej, klubu Stelmet Zielona Góra oraz klubów piłkarskich, takich jak Widzew i ŁKS Łódź. Oprócz tego, DPD Polska jest jednym z partnerów Polskiego Związku Piłki Siatkowej, drużyn siatkarskich ZAKSA Kędzierzyn-Koźle – aktualnego wicemistrza Polski, SKRY Bełchatów, mistrza naszego kraju i licznych imprez amatorskich.

DPD włącza się ponadto w działania na rzecz mniejszych, lokalnych wydarzeń sportowych w miejscowościach, w których prowadzi swoją działalność, i chętnie wspiera młodzież w rozwoju.

jagr./DPD

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2018 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności oraz zasadami przetwarzania danych osobowych×