14 grudnia 2018

Wiadomości » Wiadomości

Firmoteka - co się dzieje w TSL

Firmoteka - co się dzieje w TSL12 portów azjatyckich w ofercie Rohlig Suus Logistics.
Rohlig Suus Logistics od kilku lat skutecznie obsługuje bezpośrednie linie drobnicowe obejmujące główne porty w południowej i wschodniej Azji. Obecnie firma z sukcesem rozwija także serwisy drobnicowe z mniejszych portów azjatyckich, konsekwentnie dążąc do objęcia lidera w tym obszarze.
Decyzja dotycząca rozszerzenia usług morskich operatora, jest wynikiem strategii budowania możliwie szerokiej i kompleksowej oferty usług oraz szybkiego reagowania na potrzeby klientów.
Firma od lat konsoliduje przesyłki z głównych chińskich portów takich jak: Shanghai, Ningbo czy Yantian oraz z Hong Kongu i Singapuru. Teraz obsługuje także mniejsze ośrodki: Xiamen, Fuzhou, Dalian, Xingang, Qingdao, Kaohsiung (Taiwan), Chittagong (Bangladesz).



MiLoG - finał drugiej kontroli

Regularne serwisy drobnicowe realizowane są raz w tygodniu, według stałego harmonogramu, z gwarancją wypłynięcia nawet w okresie szczytów sezonowych.
Operator dodatkowo skraca transit time, dekonsolidując kontenery we własnych hubach w Poznaniu, Warszawie, Katowicach i Gdańsku oraz wykorzystując własną sieć dystrybucji, która gwarantuje dostawy do finalnych odbiorców w 24 godziny na terenie całej Polski. Dla przykładu, dzięki takiemu rozwiązaniu Rohlig Suus Logistics świadczy najszybszą na rynku (36 dni), bezpośrednią linię drobnicową z Szanghaju do Poznania. W najbliższym czasie spółka planuje uruchomienie kolejnych serwisów z Guangzhou w Chinach i Busan w Korei Południowej.

Flota Willi Betz z rozwiązaniami telematycznymi
Jednym z najważniejszych wyzwań stojących przed zarządzającymi flotą jest optymalizacja wydajności pojazdów i procedur w celu zaspokojenia potrzeb klientów. Willi Betz, znana europejska firma spedycyjno-transportowa, doskonale zdaje sobie z tego sprawę. Ekspert w zakresie logistyki wyposaża blisko 370 pojazdów wykonujących transport w Europie w zaawansowane rozwiązania telematyczne Transics, obejmujące wbudowany komputer pokładowy TX-SKY i oprogramowanie biurowe TX-CONNECT.
TX-SKY, który umożliwia Willi Betz spełnienie wszystkich potrzeb klientów, takich jak terminowe dostawy, jest podłączony do magistrali CAN i tachografu pojazdu, zapewniając śledzenie i wymianę w czasie rzeczywistym wszelkich informacji dotyczących kierowcy i ciężarówki.
Za pośrednictwem usługowej platformy internetowej Transics, system zarządzania transportem firmy jest zintegrowany z oprogramowaniem biurowym TX-CONNECT. W ramach platformy biurowej jest również zintegrowane rozwiązanie do zarządzania dokumentami TX-DOCSCAN, które pozwala kierowcom na przekazywanie dokumentów przewozowych bezpośrednio z kabiny, co przyspiesza procesy fakturowania i płatności. Ponadto, funkcja nawigacji jest powiązana z obiegiem zamówień i dokumentów płatniczych wpływając na poprawę wydajności kierowcy.

Hödlmayr International też z rozwiązaniami Transics
Transics International, która prowadzi działalność w sektorze rozwiązań do zarządzania flotą, podpisała umowę z austriacką spółką Hödlmayr International, zajmującą się przewozami samochodów i realizacją operacji logistycznych.
Transics wyposaży ponad 610 pojazdów Hödlmayr International w najlepszy na rynku system do zarządzania flotą. W ten sposób to przedsiębiorstwo będzie mogło jeszcze bardziej zwiększyć poziom bezpieczeństwa oraz wydajności operacyjnej swojej floty.
Transics zainstaluje w wykorzystywanych przez Hödlmayr samochodach zaawansowane komputery pokładowe TX-SKY i umożliwi kierowcom korzystanie z mobilnych aplikacji do wykonywania zadań poza kabiną oraz z rozwiązań do zarządzania dokumentami. Transics dokona także wdrożenia internetowej platformy biurowej TX-CONNECT umożliwiającej efektywne zarządzanie pojazdami, kierowcami, naczepami i ładunkami. Dzięki oferowanym przez Transics rozwiązaniom w dziedzinie zarządzania flotą przedsiębiorstwo Hödlmayr International będzie mogło monitorować w czasie rzeczywistym całą swoją flotę, wykorzystując w tym celu cenne informacje dotyczące lokalizacji, przestrzegania zadanej marszruty, prędkości jazdy oraz opóźnień, co pozwoli łatwiej podejmować kluczowe decyzje o charakterze operacyjnym.

DPD Polska doceniona

Spółka DPD Polska otrzymała tytuł Najlepszego Dostawcy 2015 w rankingu najpopularniejszej w Polsce porównywarki cenowej Ceneo.pl. DPD wyprzedziła m.in. Pocztę Polską (najniższy stopień na podium) i InPost (2. miejsce). Ranking powstał na podstawie opinii klientów portalu ceneo.pl.
Program „Zaufane Opinie Ceneo.pl” jest największym i najstarszym programem badającym wiarygodność internetowych sklepów w Polsce. System opiera się na gromadzeniu i analizie internetowych ankiet, które są wypełniane przez klientów po dokonaniu zakupu w sklepie internetowym. W tym roku po raz pierwszy przeprowadzono także ranking dostawców.
W ramach formularza Zaufanych Opinii, klienci oceniają każdy aspekt doręczenia przesyłki: szybkość dostawy, dobry stan paczki, elastyczne podejście kuriera do czasu i miejsca odbioru przesyłki, stały kontakt z firmą dostawczą i kurierem, opcję sprawdzenia statusu przesyłki oraz możliwość realizacji różnych form płatności w przypadku odbioru za pobraniem (karta płatnicza, gotówka). Zestawienie Najlepszych Dostawców powstaje na podstawie danych pochodzących z niemal 300 tysięcy opinii przesłanych przez klientów.
Według statystyk Ceneo.pl, DPD uzyskała średnią ocen na poziomie 4,8 w skali od 1 do 5, a aż 97% użytkowników poleca dostawcę, co jest najlepszym wynikiem wśród firm kurierskich i pocztowych.
To już drugie wyróżnienie otrzymane przez DPD Polska w tym roku. W prestiżowym raporcie E-commerce w Polsce 2015, przygotowanym przez Instytut Gemius, dla E-commerce Polska, DPD została uznana najczęściej wybieraną firmą kurierską w Polsce przez klientów sklepów internetowych.
  |str. 1| 2 | Następna

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza


 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2018 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności oraz zasadami przetwarzania danych osobowych×