25 listopada 2017

Wiadomości » Wiadomości

DHL Parcel oddzielną spółką

DHL Parcel oddzielną spółką

Podsumowanie tygodnia - 31.07-06.08

1 sierpnia 2017 roku dywizja DHL Parcel, będąca dotychczas częścią spółki DHL Express (Poland) sp. z o. o., stała się oddzielną firmą. W wyniku podziału funkcjonować będą dwa niezależne podmioty prawne DHL Parcel Polska sp. z o.o. (dotychczas Dywizje Parcel i Fracht)  oraz  DHL Express (Poland) Sp. z o.o.

Zmiana statusu prawnego spółek to formalność. Biznesowo funkcjonujemy oddzielnie już od 2012 roku. Podjęliśmy decyzję o podziale przede wszystkim ze względu na naszych Klientów. Chcemy dostosowywać się do ich zmieniających się potrzeb – mówi Igor Caban, prezes zarządu DHL Parcel Polska –  Podział zapewni nam transparentność w obszarze produktów i usług oferowanych przez poszczególne spółki.


DHL Parcel świadczy przede wszystkim usługi transportowe i kurierskie dla przesyłek o wadze do 31,5 kg oraz usługi transportu przesyłek ciężkich o wadze do 2 500 kg, w tym palet. Działa na terytorium Polski (przesyłki krajowe) oraz na terytorium krajów Unii Europejskiej (międzynarodowe usługi drogowe transportowe i kurierskie). W skład DHL Parcel wchodzi również Dywizja Fracht, która świadczy usługi spedycji krajowej i międzynarodowej, w tym usługi transportu całopojazdowego i częściowego, a także spedycję kolejową oraz targową. Przedmiotem działalności DHL Express jest obsługa ekspresowych, międzynarodowych przesyłek lotniczych i drogowych, z i do ponad 220 krajów świata.

Chcemy być firmą logistyczną pierwszego wyboru, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. W ostatnim czasie dynamicznie się rozwijamy proponując wiele nowatorskich rozwiązań dedykowanych branży e-commerce, a wysoka jakość usług i komfort naszych klientów są dla nas priorytetem – deklaruje Igor Caban.


W tym roku DHL Parcel rozpoczęła współpracę z siecią sklepów Żabka oraz Freshmarket, dzięki której liczba punktów odbiorów i nadań przesyłek DHL Parcel wzrośnie czterokrotnie - z 1,5 tys. do przeszło 6 tys. To milowy krok w rozwoju spółki, który zdecydowanie przyczyni się do zwiększenia jej udziału w krajowym rynku KEP. Strategia firmy zakłada, że docelowo niemal 80% konsumentów będzie znajdowało się w zasięgu 10 minut drogi od punktu odbioru paczek DHL Parcel, umiejscowionego czy to w lokalnym sklepie, w centrum handlowym, na stacji benzynowej czy na dworcu lub stacji metra. Ponadto od niedawna konsumenci mogą korzystać z rozszerzonej usługi doręczeń wieczornych dostępnych w całej Polsce -  DHL Parcel Wieczór.

jagr./pr



Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza


 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×