16 grudnia 2017

Wiadomości » Wiadomości

Circle K sukcesywnie wdraża rebranding na skalę krajową

Circle K sukcesywnie wdraża rebranding na skalę krajową

Połowa z ponad 350 stacji Statoil w Polsce funkcjonuje już pod nazwą Circle K. Nowe logo globalnej marki działającej w obszarze handlu detalicznego i paliw widnieje już m.in. na stacjach w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, we Wrocławiu i na Górnym Śląsku. W ostatnich dniach zakończył się również rebranding stacji w woj. kujawsko-pomorskim. Zakończenie całego procesu zmiany marki planowane jest na koniec marca 2018 r.

 


– Rebranding stacji prowadzony na tak wielką skalę to jedno z największych wyzwań w trakcie naszej blisko 25-letniej obecności w Polsce. Mając za sobą połowę tego procesu, możemy pokusić się już o pierwsze wnioski dotyczące tego, jak klienci odbierają markę Circle K. Mogę powiedzieć, że mamy powody do satysfakcji: przede wszystkim udało nam się utrzymać lojalną grupę klientów i doprowadzić do tego, że nowa marka przyciąga zainteresowanie zupełnie nowych odbiorców naszej oferty – komentuje Michał Ciszek, prezes zarządu Circle K Polska.

Zmiana nazwy Statoil na Circle K sukcesywnie obejmuje kolejne regiony Polski. Do końca roku nazwę zmienią stacje na Pomorzu, w tym również Trójmiasto. Styczeń i luty to z kolei czas na Polskę Wschodnią – stacje pod logo Circle K będą otwierane m.in. w Białymstoku, Lublinie czy Rzeszowie.



Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza


 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2017 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności×