20 września 2019

Wiadomości » Wiadomości

FM Logistic pomoże ETi w wejściu na polski rynek

FM Logistic pomoże ETi w wejściu na polski rynek
Firma ETi European Food Industries S.A. powierzyła FM Logistic realizację usług magazynowych. ETi, producent czekolad, herbatników, ciastek oraz słonych przekąsek, należy do 100 największych przedsiębiorstw w Turcji z rocznymi przychodami rzędu 1,3 mld USD.Firma posiada w swojej ofercie 300 różnych produktów, które oferuje pod szyldem 45 marek. Posiada 8 fabryk zlokalizowanych w Turcji i Rumuni. Obecnie, w ramach rozszerzania działalności na kluczowych rynkach europejskich, firma debiutuje na polskim rynku.

W ramach zawartej umowy, FM Logistic przeznaczyło na potrzeby ETi powierzchnię magazynową zlokalizowaną na platformie logistycznej w Mszczonowie. W trzecim kwartale br. na potrzeby dystrybucji produktu Milk Burger udostępniony zostanie tureckiej firmie magazyn produktów świeżych FM Fresh, znajdujący się również w Mszczonowie.


- Wierzymy, że wejście na polski rynek jest jedną z najlepszych decyzji, związanych z nową strategią ekspansji ETi. W obecnej chwili Polska ma doskonałe warunki makroekonomiczne, roczna wartość rynku przekąsek przekracza 5 miliardów Euro i naszym zdaniem wciąż jest na nim miejsce na tak dużego gracza jak ETi – mówi Aleksandra Chrzanowska, general manager ETi European Food Industries S.A. w Polsce. – Dlatego poszukiwaliśmy partnera logistycznego, który dzięki swojej rozwiniętej infrastrukturze, pozwoli nam na zbudowanie silnego systemu dystrybucji naszych produktów. Wybór padł na FM Logistic – dodaje.

Początkowo ETi zamierza zaoferować polskim konsumentom 38 produktów z 11 marek, obejmujących takie kategorie jak: czekolady, herbatniki, ciasta, wafle oraz słone przekąski. W pierwszym roku działalności w Polsce firma chce zainwestować kilka milionów euro, głównie w budowę sieci dystrybucyjnej i pozycjonowanie produktów na sklepowych półkach.

- Jest nam niezmiernie miło, że firma ETi zdecydowała się powierzyć nam realizację usług magazynowych. Wierzymy, że dzięki naszemu doświadczeniu i zaangażowaniu, ten debiut rynkowy okaże się udany – powiedział Tomasz Oczkowski, dyrektor ds. rozwoju biznesu CE w FM Logistic. – To już kolejny nowy klient FM Logistic w Polsce w tym roku. Obserwujemy ogromne zainteresowanie polskim rynkiem wielu zagranicznych producentów i dystrybutorów. Dlatego też cały czas inwestujemy w naszą infrastrukturę: nowe platformy logistyczne i centra przeładunkowe – dodał.

Źródło: FM Logistic.

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2019 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności oraz zasadami przetwarzania danych osobowych×