24 października 2018

Wiadomości » Wiadomości

Biuro ds TM o realizacji wniosków o wydanie świadectwa kierowcy

Biuro ds TM o realizacji wniosków o wydanie świadectwa kierowcyWszystkie wnioski o wydanie świadectwa kierowcy rozpatrywane są w tym samym terminie według kolejności chronologicznej, decydującą jest data wpływu do urzędu bez względu na tryb ich złożenia - osobiście na Sali Obsługi Klienta, na Biurze Podawczym, drogą elektroniczną przez stronę biznes.gov lub korespondencyjne (pocztą polską lub kurierem).

Wiążące dla strony jest urzędowe potwierdzenie złożenia wniosku lub zwrotne potwierdzenie wpływu do urzędu korespondencji nadanej pocztą lub kurierem.

Status realizacji wniosków można także sprawdzać pod linkiem:

do logowania potrzebne są następujące dane:
1. Numer NIP przedsiębiorstwa
2. Numer Teczki - znajduje się na każdym rachunku wystawianym przy wydaniu uprawnienia
3. Numer blankietu licencji - numer znajduje się w dolnym rogu licencji którą posiadacie Państwo w przedsiębiorstwie.

Przedmiotowa informacja ma charakter pomocniczy. Brak informacji nie jest równoznaczny z faktem, że sprawa nie jest prowadzona.
W przypadku gdy złożony wniosek wymaga uzupełnienia (np. skan orzeczenia lekarskiego, potwierdzenie płatności ubezpieczenia społecznego lub zezwolenie na pracę) prosimy o przesyłanie skanów brakujących dokumentów na skrzynkę: swiadectwa.kierowcy.btm@gitd.gov.pl podając w tytule numer NIP oraz numer wniosku.

Biuro ds. Transportu Międzynarodowego przypomina o konieczności prawidłowego wypełniania wniosków. Prosi także o czytelne wypełnianie właściwych druków zgodnie z treścią wskazaną w rubrykach.
Złożenie prawidłowo wypełnionego wniosku oraz skompletowanie wszystkich załączników przyspiesza proces jego realizacji.
za Biuro ds. TM

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2018 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności oraz zasadami przetwarzania danych osobowych×