20 maja 2019

Wiadomości » Wiadomości

Piękne partnerstwo

Piękne partnerstwo
Sephora Scandinavia nawiązała współpracę z DB Schenker. Operator logistyczny odpowiada za magazynowanie towarów oraz transport i obsługę sklepu internetowego firmy kosmetycznej.

Po otwarciu pierwszych sklepów w Szwecji i Danii w 2012 r., Sephora Scandinavia uruchomiła w 2017 r swój sklep internetowy w tych krajach. – I odnotowała niesamowity start. - Już po kilku miesiącach okazało się, że wolumeny są znacznie większe niż oczekiwano i potrzebujemy bardziej niezawodnego rozwiązania dla naszych przesyłek - mówi Jenni Österlund, General Manager w Sephora Scandinavia. - Właśnie dlatego oddział francuskiej firmy kosmetycznej zdecydował się niedawno na współpracę z DB Schenker. Sephora ulokowała swoje towary w magazynie prowadzonym przez operatora logistycznego przy międzynarodowym lotnisku w Göteborgu w Szwecji.

Rozwiązanie 3PL firmy DB Schenker dla nowego klienta obejmuje obsługę wszystkich zamówień, kompletację i pakowanie. Co pół godziny zespół magazynu otrzymuje najnowsze zamówienia ze sklepu internetowego, kompletuje i pakuje produkty. Przesyłki wysyłane są tego samego dnia przed godziną 14.00.

Sephora oferuje wiele małych artykułów, które są stosunkowo podobne. - Jeden produkt może być dostępny w 20 wersjach. Oznacza to, że w obsłudze zamówień zapewnienie jakości ma najwyższy priorytet - mówi Felix Berglund, Business Development Manager w DB Schenker. - Kolejnym kluczowym wyzwaniem w przypadku tego typu produktów jest inwentaryzacja zapasów. Na bieżąco wspieramy firmę Sephora w tym zakresie.

Oprócz magazynowania DB Schenker zapewnia klientowi również rozwiązania transportowe. -Jako operator logistyczny wybieramy przewoźnika, który najlepiej pasuje do Sephora z punktu widzenia czasu realizacji, jakości i kosztów - dodaje Berglund.
jagr./pr

Podaj adres email

Wprowadź treść komentarza

 
Arsped Sp. z o. o. 2009-2019 Wszelkie prawa zastrzeżone
Zapoznaj się z polityką prywatności oraz zasadami przetwarzania danych osobowych×